Vaskeriet: Har du fået alt dit tøj med efter vask?

Kære alle jer der benytter vores vaskerum

Da vi er ved at svømme over i glemt tøj i rummet, vil vi bede alle om lige at tage et kig, og se om der skulle være et par stykker tøj man har glemt dernede. Vi har sat en frist til d. 1. maj, og derefter vil tøjet blive indleveret til Røde kors.

Bedste hilsner Bestyrelsen