Vaskebrikker til vaskeriet 🧺

Efterspørgslen på vaskebrikker er steget efter vores besked om opdatering af vaskeriets betalingssystem. Vi gør derfor endnu en gang opmærksom på, at de gamle vaskebrikker stadig fungerer, men I skal aktivere dem igen med den tilsendte aktiveringskode, som I har modtaget fra vores administrator, CEJ.

OBS! På grund af den øgede efterspørgsel er vi pt. løbet tør for vaskebrikker, så leveringstiden på dem er længere end normalt.

Vaskeriet: Vaskebrikker nulstilles på mandag

Vaskeriet vil være lukket på mandag (2. marts) fra kl. 7-12  🧺

Det skyldes, at betalingssystemet skal ændres, så vores nye administrator (CEJ) fremadrettet kan stå for at opkræve betaling for brug af vaskeriet.

Systemet skal stadig betjenes med den samme vaskebrik du har i dag, men opdateringen betyder, at din vaskebrik nulstilles på mandag. Første gang du benytter brikken, efter opdateringen er færdig, skal du indtaste den aktiveringskode, som du har fået tilsendt af CEJ. Herefter fungerer vaskebrikken, som den plejer.

Til alle ejere: Husk at oprette dig i uHabi

Foreningens nye administrator (CEJ) anvender uHabi som administrationssystem. Her kan ejere bl.a. få adgang til relevante dokumenter, opdatere kontaktoplysninger, og få overblik over kommende opkrævning af fællesudgifter.

Alle ejere bedes derfor at oprette sig i systemet, da det letter kommunikationen om og administrationen af foreningen. I skal oprette en bruger med den email, som I har modtaget velkomstbrevet fra CEJ på.

Mvh. Bestyrelsen

Service på varmecentralen i morgen

Kære alle ejere og lejere

Vi gør opmærksom på, at der i morgen (d. 25. februar) udføres service på varmecentralen. Det betyder, at der kan forekomme uregelmæssigheder i det varme vand og centralvarmen i mellem kl. 8 og 13. Vi anbefaler derfor, at morgenbadet afsluttes inden kl. 7:30, hvis man ønsker et varmt bad.

Vær opmærksom på følgende:

  1. Det er vigtigt, at du ikke åbner for det varme vand i mellem kl. 8 og 13.
  2. Husk at lade vandet løbe nogle minutter efter kl. 13.
  3. Husk at rense perlatorer på alle armaturer efter kl. 13.

Mvh. Bestyrelsen

Overgang fra Newsec til CEJ

Kære ejere og lejere

Foreningen er i gang med at skifte administrator, som det blev enstemmigt vedtaget ved en ekstraordinær generalforsamling i december. Fra den 1. februar er det derfor CEJ, der er vores administrator.

Alle ejere vil omkring administratorskiftet modtage kontaktoplysninger på vores nye administrator, CEJ. Indtil da vil bestyrelsen gerne opfordre til, at I kun kontakter Newsec, hvis det er meget presserende sager.

3 vigtige punkter at notere sig:

  1. ProBo, hvor nogle beboere har kontaktet bestyrelsen og oprettet sager, skal ikke længere bruges til dette formål.
  2. Du skal bruge foreningens hjemmeside (www.bryggervangen.com) til bestilling af vaskebrikker, navneskilte og så videre. Vi beklager, hvis der i den kommende tid er lidt ekstra bestillingstid på vaskebrikker og navneskilte.
  3. Du kan med stor sandsynlighed finde svar på dine spørgsmål på hjemmesiden. Men hvis det ikke er tilfældet kan du selvfølgelig fortsat kontakte bestyrelsen på mail: bestyrelse@bryggervangen.com.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen

🔗 Relaterede links

Julehilsen fra bestyrelsen 🎄

Kære ejere og beboere

Bestyrelsen vil gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår. Fra bestyrelsen skal der lyde en stor tak til jer alle for det gode samarbejde i det forgangne år – ikke mindst til de af jer, der lægger frivillige kræfter i ejendommen.

Vi vil også gerne sige tak for en god ekstraordinær generalforsamling den 18. december. Der kommer et referat, men vi kan allerede nu oplyse, at et flertal stemte for at skifte administrator. Arbejdet med administratorskiftet er sat i gang, så vi er klar til projektet med betonaltaner i det nye år.

I takt med at juleindkøbene finder vej ind i ejendommen, vil bestyrelsen venligst opfordre til, at papkasser foldes sammen, så der bliver plads til mere pap. På den måde undgår vi ekstra afhentninger og unødigt ekstraarbejde for vores dygtige vicevært.

Mange venlige jule- og nytårshilsner

Bestyrelsen

Husk vores ekstraordinære generalforsamling på torsdag

Kære ejere

Hermed en venlig påmindelse om foreningens ekstraordinær generalforsamling, der afholdes torsdag den 18. december, kl. 17.30, i Østerbrohuset (Århusgade 103, 2100 København Ø).

Vi forventer at afholde en kort, stående ekstraordinær generalforsamling, og opfordrer samtidig til at man benytter sin fuldmagt, hvis man ikke kan deltage. Alle ejere har fået dette tilsendt en fuldmagt sammen begrundelsen for bestyrelsens forslag om skift af administrationsselskab.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen

Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling

Kære ejere

Herved indkaldes til ekstraordinær generalforsamling, der afholdes torsdag den 18. december, kl. 17.30, i Østerbrohuset (Århusgade 103, 2100 København Ø).

Der vil være følgende dagsorden:

  1. Valg af dirigent og referent.
  2. Bestyrelsen stiller forslag om skift af administrationsselskab. I kan læse begrundelsen for bestyrelsens forslag i denne indkaldelse.

Hvis du er forhindret i at deltage, kan du benytte dig af muligheden for at videregive en fuldmagt, som alle ejere har fået tilsendt. Fuldmagter kan afleveres i bestyrelsens private postkasser, postkassen for ejendomsservice ved Ourøgade 33 (Kælderen), samt den sorte postkasse i gården ved nedgangen til kælderen i Ourøgade 31.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen

OBS tømning af barnevognsrum

Kære beboere

Til den eller de beboere, der benytter barnevognsrummet (i kælderen, under hjørnet Bryggervangen/Ourøgade) til opbevaring: rummet skal igen benyttes af foreningens beboere til opbevaring af barnevogne og lignende. Du bedes derfor rydde rummet for dine ejendele.

Er rummet ikke ryddet senest d. 19. maj 2025, rydder foreningen rummet uden ansvar.

Hilsen Ejendomsservice & Bestyrelsen